
Trio Barragán-Soltani-Floristán
2020. február 14-én a Trio Barragán-Soltani-Floristán lép színpadra, műsorukon Jörg Widmann, Beethoven és Brahms hegedűre, csellóra és klarinétra komponált triói szólalnak meg.
2020. február 14-én a Trio Barragán-Soltani-Floristán lép színpadra, műsorukon Jörg Widmann, Beethoven és Brahms hegedűre, csellóra és klarinétra komponált triói szólalnak meg.
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: Piątek, 14 Lutego 2020 19:00
Tájékoztatjuk kedves közönségünket, hogy a Kamarazene karnyújtásnyira 2020 tavasz című bérletünk első koncertjének (Gabriele Carcano, Stephen Waarts és Marie-Elisabeth Hecker) műsora és közreműködői Marie-Elisabeth Hecker várandóssága miatt megváltoztak. Az eredeti időpontban, 2020. február 14-én a Trio Barragán-Soltani-Floristán lép színpadra, műsorukon Jörg Widmann, Beethoven és Brahms hegedűre, csellóra és klarinétra komponált triói szólalnak meg.
Stephen Waarts (hegedű), Marie-Elisabeth Hecker (cselló), Gabriele Carcano (zongora)
Haydn: 42. (Esz-dúr) zongoratrió, Hob. XV:30
Brahms: 3. (c-moll) zongoratrió, op. 101
Schumann: 1. (d-moll) zongoratrió, op. 63
A zongoratrió műfajának rövid történetét meséli el három fiatal művész, aki számos versenygyőzelem és rangos koncertterem meghódítása után sikerrel bontogatja szárnyait a nemzetközi porondon. A holland-amerikai Stephen Waarts 2013-tól sorozatban nyerte el a legrangosabb hegedűversenyek – a montreali, a Menuhin és a Queen Elisabeth – díjait, azóta pedig szólistaként és kamarazenészként járja a világot. ▪ A 2005-ös Rosztropovics Csellóverseny első díját a német Marie-Elisabeth Hecker 18 évesen nyerte el, s azóta már Barenboimmal is dolgozott együtt. ▪ A kritikusok által a hangok szobrászaként jellemzett Gabriele Carcano sikerrel debütált többek között a zürichi Tonhalléban, a párizsi Pleyel Teremben és a Marinszkij Színházban is. A három kiváló szólista és kamaramuzsikus ráadásul nem először áll együtt színpadra, így igazán mély összhangra számíthatunk tőlük, miközben felvillantják az egyik legintimebb klasszikus zenei műfaj történetének három fontos epizódját.
Hangzó festmények? Képtelenség! Hiszen a képeket nézzük, a zenéket hallgatjuk. De nem Muszorgszkijnál, aki festő barátja képeit zenésítette meg. És bármilyen hihetetlen, megfelelő zenei karakterekkel nemcsak a képen látható személy vagy helyszín ültethető át zongorára, de a festmény stílusa, színvilága, mérete is.
„A francia klasszikusok közül legjobban Couperin felel meg temperamentumomnak” – nyilatkozta Ravel 1924-ben. A francia barokk zene emléke előtt hódoló zongoraműve, a Le tombeau du Couperin 1914 ás 1917 között született, zenekari átirata pedig 1919-ben. A kompozíció meglepően hamar eljutott Magyarországra, először 1922-ben, a Svéd Királyi Balett vendégjátéknak zenéjeként szólalt meg, az eredeti zongoraaverzió pedig éppen 100 éve, 1925-ben.
Az 50 éves Kodály Intézet, az 50 éves Hírös Agóra, valamint a Nemzetközi Kodály Társaság jubileumi koncertje
Anda Géza diplomakoncertje (1941)
pozycji w koszyku
suma:
Czas sesji upłynął. Aby dokonać zakupu biletów należy je ponownie dodać do koszyka.