
Szabadi Vilmos, Nagao Haruka és Karasszon Eszter ( Beethoven plusz )
Beethoven: Esz-dúr vonóstrió, op. 3
Beethoven: D-dúr vonóstrió, op. 9/2
Beethoven: D-dúr szerenád, op. 8
Beethoven: Esz-dúr vonóstrió, op. 3
Beethoven: D-dúr vonóstrió, op. 9/2
Beethoven: D-dúr szerenád, op. 8
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: Fredag, 06. November 2020 19:00
Szabadi Vilmos (hegedű), Nagao Haruka (brácsa), Karasszon Eszter (cselló)
Szabadi Vilmos Liszt-díjas hegedűművész, a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem Vonós Tanszékének egyetemi docense rendszeresen lép fel a fiatal generáció feltörekvő tagjaival. Partnerei ezúttal Nagao Haruka hegedű- és brácsaművész, a Central European String Quartet tagja és a Magyar Állami Operaház Zenekarának koncertmestere, valamint a Zeneakadémia Karrierirodájának protezsáltja, a már jelentős sikereket maga mögött tudó Karasszon Eszter. Beethoven és a kamarazene együtt való említésekor elsősorban vonósnégyesek, zongorástriók és hegedű-zongora szonáták juthatnak eszünkbe, de a zenetörténet egyik, ha nem a legnagyobb hatású mestere más összeállításokra is komponált. A hangversenyen középpontba kerülő vonóstriók Beethoven korai, önfeledt és tradíciótisztelő időszakából származnak, amikor még csak feszegette, de nem törte át a Haydntól és Mozarttól örökölt klasszikus stílus kereteit.
Hangzó festmények? Képtelenség! Hiszen a képeket nézzük, a zenéket hallgatjuk. De nem Muszorgszkijnál, aki festő barátja képeit zenésítette meg. És bármilyen hihetetlen, megfelelő zenei karakterekkel nemcsak a képen látható személy vagy helyszín ültethető át zongorára, de a festmény stílusa, színvilága, mérete is.
Az angol zene a 17. században a politikai és társadalmi viszonyokhoz hasonló volumenű változáson ment keresztül. Az utolsó évtizedekre érett…
Magyar inspirációktól az operák csúcsáig – nemzetközi fuvola-est
enhed(er) i kurven
total:
Tiden er udløbet. Start venligst forfra med at vælge billetter.