
Gulyás Gergely és Kemény Péter Karvezetés MA diplomakoncertje
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: Friday, August 29 2025 7:00PM
Schütz: Selig sind die Toten, SWV 391
Közreműködnek: Regenhart Anna Blanka (cselló), László Laura (orgona) A Karmester és Karvezető Tanszék Diplomakórusa
J. S. Bach: Lobe den Herren, den mächtigen König der Ehren – kantáta, BWV 137
Közreműködnek: Dolhai Luca (szoprán), Thurnay Viola (alt), Orosz Balázs (tenor), Csölley Martin (basszus) A Karmester és Karvezető Tanszék Diplomakórusa Era Nova Kamarazenekar
Arvo Pärt: The Deer’s Cry
Közreműködik: a Magyar Rádió Énekkara
Liszt: Angyalok kara Goethe Faustjából
Közreműködnek: Hámori Belián (zongora) A Magyar Rádió Énekkara
Schnittke: Három egyházi ének
Közreműködik: a Magyar Rádió Énekkara
Gulyás Gergely
SZÜNET
J. S. Bach: Fürchte dich nicht – motetta, BWV 228
Monteverdi: Sì ch’io vorrei morire
Közreműködik: a Karmester és Karvezető Tanszék Diplomakórusa
Stravinsky: Menyegző » 2-3. jelenet
SZÜNET
Schönberg: Egy varsói menekült, op. 46
Berlioz: „Quelle espérance encore” – recitativo és kórusjelenet A trójaiak című opera második felvonásából
Berlioz: „Tous ne périront pas” – recitativo és kórusjelenet A trójaiak című opera második felvonásából
Közreműködnek: Mórocz Virág, Elek Petra, Ortan Vivienne, Bán Balázs, Halász Gergely (ének) Koudela Olivér (narrátor)A Magyar Rádió Énekkara Era Nova Kamarazenekar
Kemény Péter
Rendező: Zeneakadémia Koncertközpont
A barokk kor csembalóra komponáló szerzői közül az egyik legkiválóbb és legkreatívabb Domenico Scarlatti volt, darabjait a mai kor embere is „szívesen fogyasztja” – állapította meg Debussy az 1900-es évek legelején. Dicséretében természetesen kritikát kell gyanítanunk, a századvég nehéz levegőjű, sűrű zenéjének elutasítását. Az ő ideálja a rokokó könnyedségének és szellemességének, finom érzékiségének újrateremtése volt, egy olyan zenei világ kialakítása, melyet olyannyira csodált például a kora 18. századi festő, Antoine Watteau vásznain.
Az angol zene a 17. században a politikai és társadalmi viszonyokhoz hasonló volumenű változáson ment keresztül. Az utolsó évtizedekre érett be a helyi hagyományok, illetve az országba bejutott francia és olasz zene fúziója, amely egy sajátos, sokszínű és gazdag angol barokk stílus létrejöttét eredményezte. Ennek a zenei áramlatnak a legfőbb képviselői John Blow, illetve a tragikusan rövid életű tanítványa, Henry Purcell voltak.
A Dunakanyar Kortárs Zenei Fórum negyedik évada
Szabó Balázs orgonaművész hangszerbemutatója
Varga Abigél Embrace című oratóriuma az emberi lélek belső fejlődése és az önismeret kérdéseit vizsgálja. Alkotása sokat merít Carl Gustav…
item(s) in basket
total:
Time limit has expired. Please, put item(s) in to basket again.