A Zeneakadémia Kamarazene Tanszékét vezető Fülei Balázs bizonnyal más előadói temperamentummal és pódiumszemélyiséggel rendelkezik, mint Bartók Béla, s tán ez is szerepet játszik abban, hogy oly eredeti Bartók-interpretációkat köszönhetünk neki. Ahogy egy közelmúltbeli kritika összefoglalta: „Fülei formátumos Bartók-játékos: markánsan közelít a karakterekhez, hiteles tempókat vesz, és mer eltérni a magyar Bartók-előadópraxis kőbe vésett értelmezéseitől, ami nagy bátorságra és fejlett szuverenitásra vall.” S idézzünk még egy kritikusi értékelést a művészről: „Ahol ő megjelenik, személyében tudás, művészi lelkiismeret, ihletettség lép a pódiumra.”
Műsor:
- Purcell:D-dúr szvit, Z. 667
- Zipoli:1. (h-moll) szvit
- Beethoven:Hat variáció F-dúrban, op. 34
- Liszt:Variációk J. S. Bach „Weinen, Klagen, Sorgen, Zagen” témájára
- szünet
- Ravel:Három darab a Miroirs című sorozatból
- Bartók:Román kolindadallamok, BB 67
- Bartók:Improvizációk magyar parasztdalokra, BB 83