Ez a téma jó alkalmat kínált számára, hogy a felnőtt világ, és általában a polgári társadalom kritikáját fogalmazza meg. A hét jelenetből álló, negyvenperces egyfelvonásos darab énekesi és színészi helyzetgyakorlatok füzéreként is értelmezhető: minden jelenet zárt zenei egység, az egyes jelenetek közötti kohéziót pedig elsősorban a zene sajátos nyelvezete teremti meg. Bella ugyanakkor nem a 19-20. századi operaírás zenedramaturgiáját követte, a műfaj „archaikusabb”, 17-18. századi mintáit, valamint a kortárs populáris zene gesztusait tekintette irányadónak. A zenés drámát 2021 nyarán a Berlini Művészeti Egyetem énekes hallgatóiból álló társulat adta elő, vendégjátékuk különleges csemegének ígérkezik.
Bella Máté: A tavasz ébredése
Libretto: Almási-Tóth András, Frank Wedekind A tavasz ébredése című drámája nyomán (németre fordította Errico Fresis és Füzi Nóra)
Wendla: Charlotte Watzlawick
Melchior: Young Jun Park
Moritz: Donghyun Ahn
Igazgatónő: Antonia Schuchardt
Martha/Anya: Xiao Chi
Thea/Első hang: Lea Kohnen
Ilse/Második hang: Hyuneum Kim
Harmadik hang: Polonkai Renáta
Álarcos Úr/Ernst: Ruilin Hu
Kisfiú: Thoma Wutz
Díszlet: Paula Meuthen és Madalena Wallenstein de Castro
Jelmez: Vera Holthaus
Világítás: Miriam Damm
Zongora: Füzi Nóra
Technical director: Roland Lück
Video director és technical director: Sigurd Hösl-Taube
Rendezőasszisztens: Caroline Simon
Színpadmester: Frank Hübner
Rendező: Isabel Hindersin
UMZE kamaraegyüttes
Vezényel: Errico Fresis